Aby dokonać zakupu nowego certyfikatu SSL, zapoznaj się z poniższym schematem:
Zamówienie rozpoczyna się od dodania do koszyka wybranego certyfikatu SSL.
Należy wybrać plan, na jaki zostanie wystawiony certyfikat SSL. Okres ważności może wynosić maksymalnie 12 miesięcy. Certyfikat zamówiony w planie wieloletnim będzie wystawiany wielokrotnie co 12 miesięcy.
Bardzo ważnym i niezbędnym elementem jest dostarczenie CSR-a w formularzu zamówieniowym. W dużym skrócie CSR jest plikiem, który przez wystawcę zostanie podpisany i wydany w postaci pliku z certyfikatem.
Jeżeli dysponujemy własnym CSR-em wygenerowanym przez administratora serwera, to należy go wkleić do formularza zamówieniowego. W przypadku gdy nie dysponujemy CSR-em, należy wybrać Chcę wygenerować, gdzie w bardzo prosty i szybki sposób poprowadzimy przez proces jego wygenerowania.
Po złożeniu zamówienia zostanie automatycznie wystawiona proforma oraz zostaną udostępnione opcjonalne płatności przez serwis PayU.
Po opłaceniu i zaksięgowaniu płatności rozpocznie się dalsza weryfikacja w zależności od rodzaju zamówionego certyfikatu SSL:
Certyfikaty SSL typu DV: Pod adres administracyjny podany w zamówieniu otrzymasz e-mail z linkiem aktywującym zamówiony certyfikat.
Certyfikaty SSL typu OV lub EV: Rozpocznie się walidacja danych podmiotu występującego o certyfikat. Szczegółowe warunki otrzymania certyfikatów znajdują się na poszczególnych stronach certyfikatów.
Wystawiony certyfikat prześlemy e-mailem oraz będzie udostępniony w Panelu Klienta w sekcji Lista certyfikatów.