Gigaone Wsparcie techniczne Wsparcie techniczne 06.11.2020 Informacje podstawowe Brak/utrata klucza prywatnego Brak certyfikatu SSL Wymiana certyfikatu SSL na nowy Unieważnienie certyfikatu SSL Przekreślona ikona kłódki lub jej brak w pasku adresu Wyłączenie protokołu SSLv2 i SSLv3 w IIS Metody weryfikacji domeny Generowanie CSR Instalacja OpenSSL Polecenia OpenSSL Apache nginx cPanel 11 IIS 6 IIS 7 IIS 8 ISP Config Kerio Connect MacOS Server Plesk 10 Exchange 2013 (eng.) Exchange 2016 (eng.) Generator CSR Walidator CSR Generowanie CSR dla certyfikatów S/MIME Instalacja certyfikatu SSL Apache nginx Courier IMAP cPanel 11 Lighttpd IIS 6 IIS 7 ISP Config Kerio Connect MacOS Server Plesk 10 Dovecot Postfix Exim Exchange 2013 (ang.) Exchange 2016 (ang.) Najczęstsze problemy po wystawieniu certyfikatu Brak/utrata klucza prywatnego Brak certyfikatu SSL Wymiana certyfikatu SSL na nowy Unieważnienie certyfikatu SSL Przekreślona ikona kłódki lub jej brak w pasku adresu Wyłączenie protokołu SSLv2 i SSLv3 w IIS Pozostałe tematy Co to jest rekord CAA? Konfiguracja rekordu CAA w DNS-ie Konfiguracja rekordu TXT _validation-contactemail w DNS-ie Przekierowanie do SSL (HTTPS) w Apache'u Przekierowanie do SSL (HTTPS) w WordPressie 4.0 HSTS - HTTP Strict Transport Security